23.35

Jag krigade för att hinna skriva i bloggen angående min dag och lyckades tvinga in en stund nu innan jag ska sova.

Dagen började såklart med skolan, de var sisådär.. Gick bra till viss del men en av mina lärare satt typ IG på alla i klassen i de ämnet. Fast okej jag ska inte klaga jag fick ett svagt G men hon drog ut på ordet svagt som fan. Aja hoppas jag ska klara G ändå. Mitt mål är ändå att få G i alla ämnen när jag tar studenten.

Overall gick de bra i skolan, var på bra humör idag. Sen blev de planerat att jag skulle åka och simma med Amelia och Linnea. Fick skynda mig hem och packa sen åkte jag tillbaka in till v-ås och mötte upp dom på kristiansborgsbadet. Dom va redan under ytan. Sen började jag mina 40 längder (1000 m) och dom gick till bastun. Sen kom dom och sa till innan dom drog och jag fortsatte simma. Grymt bra jag är tog bara en paus de va när jag kom på att min mobil va på ljud haha skämmigt om den skulle ringa.

Mamma och pappa kom och hämta mig, syster va också med. Vi åkte direkt hem så jag skulle få äta och plugga. Fick knappt i mig nått eftersom de va så sent men lite är bättre än ingenting alls. Sen varva jag ner en stund. Frös som en gris så tog ett stekhett bad och sen satt jag igång med plugget samtidigt som jag kollade på paradise. Det va bra men inget att skryta om, inge drag liksom. På nått konstigt vänster va de synd att Rami åkte ut för han va ändå en ganska duktig spelar men fail på han.

Nu sitter jag här och ska strax stänga av datorn och gå och lägga mig i sängen börjar bli trött och ska upp tidigt som fan imorgon. USCH! Vill inte.



Avslutar med en gammal bild på mig och Malin, LOVE!

Later everyone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0