10.32

God morgon!

Fick lite tid över till att skriva ett kort inlägg. Jag ska snart hoppa in i duschen sen fixa mig inför praktiken. Ska med bussen om en timme haha katastrof. Men jag hinner alltid. Får se hur de går idag, hoppas de är bättre idag att jag inte är så fucked up eller helt off.

Igår va jag ju de sen åkte jag hem till Shawty så åkte jag med henne och handla. Vi gick ut och käka och sen tog jag en nap när hon städade men de va inte med flit jag bara somna. Sen på kvällen kom Stavis och Jonte och hämta upp oss så åkte vi och spela bowling. Jag led till en början sen gick de inge bra. Fick en strike de sög lite att vi inte spela längre men men.

Höll på att krocka igår med, vem är de som jävlas med mig liksom? "Jag vill inte åka bil mer!!!!!!!!!" "Men sluta helen" Får verkligen panik. Ah men ni får ha de så bra jag måste börja fixa mig om jag ska hinna med allt och missar jag bussen så får jag springa in till v-ås.

Ha de så bra alla fina läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0