16.27

Heej!

Kom precis ut från duschen och har klätt på mig de jag ska ha ikväll. Tyvärr så kommer nog inte Malin komma med ikväll men kommer hoppas ändå att hon ändrar sig och dyker upp. Vilket fall som helst så ska jag ta en cigg nu sen ska jag gå in och fixa mig sen innan jag ska börja gå till bussen som ligger 1 vecka härifrån. Nej, inte farligt med lite promenad.

Först ska vi in på Oliwer och förfesta lite sen blir de Silk efter de, hoppas de blir skit kul. Men de är ju klart, sen såklart hoppas jag på att Malin kommer med sen! Kommer inte lägga upp kvällens outfit för min mobil laddar och kommer nog inte ha så mycket bilder att lägga upp heller men kan väl se till att va med på vimmel så kan jag lägga upp den/dom bilderna.

Kram så länge! Och ha en bra kväll..

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0