17.48

Vaken igen! Ja tror inte jag behöver förklara mig själv. Har precis "ätit" kvällsmat och nu sitter jag här med lite bilder från dagen och gårdagen. Alltså att lyssna på Reinfeldt är inget att rekomendera säger jag. Nu kommer de lite politik här. Han står och säger hur dom ska göra allt bättre blablabla.. Men varför har de bara blivit sämre för då? Ah de kallas FAIL.. Och snacka om att skolan vill att vi ska rösta på Moderaterna nu eftersom dom bara tar dit han för att manipulera oss unga att rösta på dom.

De var verkligen patetiskt gjort av Wenströmska, enligt mig med fler. Men ni kan få en bild på han i alla fall, inte så bra bild men orkade inte lägga ner så mycket tid på att få till en bra bild på han..



Sen kommer de bilder från i lördags nu också, de är bara två stycken men jag lovade Ann att jag skulle lägga upp dom så nu får hon som hon vill.





Stör mig på så mycket alltså allt möjligt som jag stöter på, jag garvar åt de men ändå så är de så himla störande och provicerande men jag ska vara glad att jag inte är som vissa människor, utan att jag är mig själv och ingen annan! Självförtroende finns så de räcker men tålamodet HAHA! Ah nej de är helt okej jag överlever..

Nu ska jag blossa sen ska jag väl hitta på något att göra men ni får ha de så bra så uppdaterar jag senare ikväll innan jag ska sova och så.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0