17.53

Kan verkligen inte röra min kropp, jag har ont på olika ställen hela tiden och nu gör de mest ont i armen så jag måste typ bära upp min arm, HAHA! Typ som om någon nerv är i kläm eller ja, spelar inte så stor roll vad de är för 1. Jag har en arm som sitter där den ska och 2. Jag kan röra den. So fuck it...!

Och fy på mig som sovit hela dagen och ah inte kunnat röra mig känns de som. Men jag har i alla fall städat här hemma, hela huset så nu är de snyggt och fräscht! Me like...

Sen för ett tag sen så åt jag lite mat, de blev tacos.. IUE! Ah jag vet de är nå fel på mig men jag tycker bara om brödet och osten nu för tiden som ni kanske läst tidigare så är jag känslig mot kött.. Eller är snarare känslig mot allt fan lättare att säga vad jag äter än att säga vad jag inte äter.

Aja nu ska jag ut och röka och ringa min vän sen blir de att INTE somna på soffan. Ska leta på någon bra film som vi har liggandes här hemma, spännande! Men ni får ha de så bra så hörs vi senare!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0