19.36

Heej!

Förlåt för en sen uppdatering men jag somnade när jag kom hem som vanligt men nu är jag uppe och är ganska pigg för den delen. Ja gårdagen var ju helt okej till en början var vi båda ganska otaggade men sen började vi tagga lite och sen for de ner igen. Men runt 12 slaget så blev de hur kul som helst. Det var verkligen fullt på Rocky K!

Tänkte lägga upp bilder men de segar som bara den vet inte varför så jag skippar de och tar de istället när de funkar som de ska.

Idag har jag inte gjort någonting mer än att vakna åka hem sen somnade jag ju som sagt sen har jag bara fixat och så inför skolan imorgon. Buhu! Men nu ska jag ta mig något att stoppa i magen för jag är hungrig, sugen på macka som vanligt men nu är jag sugen på Shawty's mackor som hon gör! Wää! Tror de blir en fika med henne imorgon eller jo de blir de nog så bara man inte får massor att göra från skolan.

Men HUNGRIG så ni får ha de så bra så ska jag fortsätta kolla Gossip girl också! Det får man inte missa.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0