21.09

Kom just på att de va bra jävla länge sen jag la upp en video på bloggen. Jag har en som jag verkligen skulle vilja dela med mig av men den går inte att lägga upp eftersom de är fel filformat på den så jag vettefan hur jag ska lyckas med de. Sen har jag en hel del andra klipp men dom är inte så roliga, skulle vilja lägga in musik i dom men de går inte har försökt hundra ggr minst så jag får fixa ett nytt klipp.

Men i alla fall kom hem ganska sent eftersom vi blev inte klara med de vi skulle. Fast de är sånt som händer, de va svårare än vi alla trodde. Men vilket fall som helst så ska vi LEVERERA! Haha bra ordspråk där. Jag har verkligen brist på ord, har ingenting att skriva om egentligen men jag bara skriver och tamefan varje gång så blir de hur mycket text som helst fast jag egentligen inte har något att skriva om. Stackare som läser!

Ja nej men jag ska väl glo lite tv är faktiskt ganska sliten sen är de bara se fram emot en helg med massa plugg... De är mindre kul kan jag säga er för de kommer inte bli lätt. Aja men laaater!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0