22.23

Helgen!

Vet inte typ när jag senast blogga ordentligt men chansar på att jag missa lite i söndags. Jag va med Sofia & Malin då på kvällen i alla fall. De va ju mysigt och trevligt såklart. Eller nej de va på onsdagen. Vilket fall som helst så hade jag prov på tosdagen i religionen och de gick ju hur bra som helst kändes de som i alla fall.

Efter de skulle vi gå till MDH för de va något öppet hus. Men man blev ju nästan lurad. För de första gick vi hela vägen dit från våran skola och tog fan 40 min de va hade varit mys om de varit sol vilket de inte ens va, bara massa plask. Sen så träffa jag syster och kusin när jag kom fram, såg att dom stod utanför sin skola. Så gick och tog en fika med dom istället för att springa runt där inne för jag va fan helt slut efter promenaden.

Sen åkte jag ner på stan tsm med kusin och sen väntade jag på Shawty som skulle komma och möta upp mig. När hon väl kom så gick vi runt i lite affärer sen gick jag och fixa praktik. Vi tog självklart en fika på favvo stället! Sen avslutade vi allt med att gå till Oliwer och ta någon cider som slutade med ganska många cider. Men kul vare och provjobbet fick man.

Vi firade med donken, då vare fäzzt! Ah nej sen så sov jag hos henne och upp dagen efter skit tidigt och vi kom i bingen typ vid 4 på morgonen kanske. Klev upp och gick till skolan, hämtade papper och lämnade papper sen åkte jag hem på en gång. Vilade en halvtimma sen börja jag duscha och packa samt fixa mig.

Sen åkte jag syster och mamma ner på stan och hade lite mys på Jensen. Middag och sånt, men jag kunde inte stanna där länge jag fick snabba mig iväg sen till jobbet där Shawty väntade på mig. Kvällen flöt på och de gick bra fick en 6-7 som betyg. Men de va bra för första dagen. Sen kan de diskuteras jag va ju inte perfekt men de bryr ni er nog inte om, de gick bra i alla fall. Let's leave it that way!

Jävla massa text märker jag. Men i alla fall hem sent såklart man började ju kl. 5 och sluta ca 3 på natten. MEn så jävla kul jag hade sen var de ju samma sak igen på lördagen när vi vaknat. Och idag så blev jag störd när jag sov men de va skjuts som ringde. Mamma och pappa ville komma och hämta mig när dom ändå var i stan så de va bara dra sig ur bingen och piggna till lite sen gick jag och la mig när jag kom hem. Vaknade runt 6-7 och då körde pappa mig till centrum så jag fick handla sen passade jag på att träffa Malin en snabbis. Hon gick med mig hem en bit. Och nu jävlar är de rekord med text måste jag säga, om du läser allt dehär eller i alla fall hit så kan du väl snälla skriva en kommentar!

Kan lägga in lite bilder från helgen imorgon för de blir mega inlägg annars och jag vill kolla tv äta lite och bara ta de lungt. Va för mig själv lite eller va man ska säga! :) Grymt bra helg och jag vet inte hur jag ska tacka bästaste Shawty för allt hon gör för mig! Älskar dig min underbara fruga! HAHA! ♥

:)


Kommentarer
Postat av: shawty

I LOVE YOU! tsm är vi oslagbara!<33

2010-03-14 @ 22:28:50
Postat av: Helene

De är vi verkligen! Let's hit the TOP <3

2010-03-14 @ 22:29:35
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0