22.41

Omg hörni jag är i chock tillstånd fast de är lite bättre nu skakar inte lika mycket osv. Men jag fick verkligen panik nyss jag trodde jag skulle dö eller bli skadad i alla fall. Vi åker på E18 jag är påväg efter en underbar söndag med Shawty, vi käka på jensens sen gick vi till pitchers och allt va verkligen bra och ah u know sen påvägen hem var de också bra men när vi stötte på en bil som svajja hur mycket som helst då fick jag en jobbig känsla i magen. Jag försökte filma och allt men de syndes inte hur mycket den svajja. Det va en bil med släp som hade en bil på sig men han hade dämpare eller nått eller va överlastad så den svajja.

Det blev bara värre och värre medans jag filma så jag slutade filma för de började bli allvarligt sen helt plötsligt så for bilen in i räcket med släp och allt och såg ut som bilen på släpet skulle släppa men sen såg de ut som att hela skiten skulle snurra runt och vända sig mot oss. Jag har nog inte varit så rädd alltså den känslan jag fick va inte rolig och går heller inte att beskriva.

Den for in i räcket flera gånger sen försökte vi blinka så han skulle svänga av sen svajja den in på avfarten men jag trodde han skulle svänga av vilket idioten inte gjorde. Han fortsätter köra. Lite saker gick åt helvete sen va de nått som gnistra från däcket. Jag ville bara kolla hur de va med den som körde och om de va några fler i bilen och allt ville bara hjälpa till snacka om att de va chocktillstånd eller otacksamhet.

Han kommer krocka igen fast mer allvarligt den här gången. Så som de såg ut på vägen så kommer han krocka that's 4 sure. Om han inte redan gjort de. Katastrof! Jag måste varva ner jag ska upp tidigt imorgon och ah nej inte party bara hur uppe i varv som helst. :'(



Man ser inte hur mycket de svajja men de va INTE lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0