22.45

Hej käraste läsare!

Jag kommer säkert vara såhär ganska länge nu mot min blogg. Alltså att jag är dålig på att uppdatera, ska inte lova något men jag ska verkligen försöka bli bättre jag önskar bara jag hade kunnat få igång dehär med att blogga genom mobilen men de gick inte så bra så får se hur de löser sig i framtiden.

Det var första dagen på praktiken idag och de gick jätte bra de va bara de att jag började få ont i huvet och mot slutet fick jag dunder huvudvärk och de va inge vidare sådär på första dagen. Men tiden går ganska fort men jag tror att de kommer vara drygt i längden men de visar sig då.

Har egentligen inte så mycket att skriva och berätta eller nå ville bara skriva i stort sätt. När jag kom hem så åt jag sen la mig och vila för att bli av med huvudvärken men den gick inte över och har fortfarande inte gått över så får väl hoppas att jag slipper den imorgon.

Nu ska jag sitta här en kort stund för mitt huvud pallar inte med datorn just nu. Ni får ha de så bra så hörs vi nog imorgon. En stor kram till er alla!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0