23.26

Ja inte blev de någon film och plugg igår inte. Jag började kolla på filmen och sen började jag kolla på Grey's men de slutade med att jag stod och fixa mig till fest. Norpan kom och hämta mig och körde mig till bussen. Och såklart hann jag inte sminka mig så mycket alls så jag fick ta de på bussen.

När jag kom fram så skulle jag köpa cigg och då dyker Lizzie och Madde upp, de va ju trevligt med lite sällskap. "Ni luktar kosken" HAHA fyfan va vi garva. Dom gick med mig till busshållsplatsen där en liten Malle dök upp också. Sen efter ett tag drog dom och jag mötte upp Shawty. I could feel already that it's gonna be a ledgendary night.

De började med att vi tagga såklart så vi gick till Oliwer och drack en hel del goda drinkar och shots, och dunka bra musik ofc! Hade så grymt kul där inne så knappt så man ville gå och de va dags att komma ut och dansa lite kände jag. Så vi tagga till konrad.. Kanske var där en halvtimme men jag hann med de mesta ändå HAHA! Sen så tagga vi till pluto där de va ännu mindre drag så vi tagga vidare till nästa ställe och de blev silk men dom släppte inte in fler den kvällen så vi hängde väl läpp en stund MEN.....

När vi kom till donken så träffa vi some irish people, som fick bli våra nya vänner. Det blev först lite donken sen drog vi på efterfest uppe på first hotel! HAHA och de va ju bara så roligt eller nått men jag börja fula mig och sen ringde jag taxi haha. Så de blev efterfest någon annanstans istället och där blev de livat.

Jag hann med en hel del, jag badade t.o.m men jag hade kul i alla fall och de var jag nog verkligen inte ensam om. Vi öste verkligen eller ne vi ÖSTE verkligen igår de va så sjukt jävla awesome. Jag vill bara ha många flashbacks från kvällen eller en replay knapp so I can go back!


Konrad

Följ den röda pilen så ser ni mig

Jag har varit runt hela dagen. När jag vakna, åkte jag andra sidan stan för att få mig en dusch. Sen fixa vi och dona lite samt tryckte i mig frukost innan vi skulle ner på stan. De blev inte så mycket shopping utan de blev mest fika på expresso såklart.

Sen tog jag bussen hem och ah jag har typ inte gjort någonting, åt mat sen kolla jag filmen som jag inte såg klart igår men lyckades somna ifrån den men när jag orkar ska jag kolla klart helt och hållet.

Men ni får ha de så bra så hörs vi imorgon! Btw... det är 100 DAGAR KVAAAAR!!!!!!!!!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0