09.13

HEJ!

Förlåt så mycket för min frånvaro men som sagt jag har mycket att göra hela tiden så jag hinner inte sätta mig ner och skriva. Eller egentligen så gör jag väl de men jag är alltid helt slut eller för lat! Men jag kan dra storyn lite kort.

Jag hade praktik då praktiserade jag hos Dj Ale där vi fick göra events med mera.. Jag gjorde ett event på SILK i v-ås som ni säkert sett och de blev en flopp men de va röj osv. Sen har jag jobbat uppe på de också.. Jag har börjat jobba på Oliver twist så vi får se hur de går.

Sen nu är man tillbaka i skolan igen och de är visserligen en hel del att stå i men ändå inte. Jag har 2 prov i Matte A som jag måste göra för att få G och jag har hunnit med 1 av dom. Men jag ligger typ inte efter någonstans bara i matten men de fixar sig.

De finns så mycket jag skulle kunna skriva egentligen... Men de känns lite halft onödigt att dra upp händelser som kanske hänt för dagar eller veckor sen.

Ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0