23.51

En del av de jag gjort under tiden jag inte uppdaterat. Vissa saker kanske ni redan vet men tänkte försöka dela med mig lite mer av bilder.


Jag har varit till frisören och förändrat med hår genom en klippning och en slingning!

80 tals festen jag annordnade på SILK

Lärling för att bli bartender. En siktad drink en jobba kompis gjorde!

Nyttigheten har tagit tag i mig

Cosmopolitan! En hel del fester

PS. Saker att se fram emot:
- Studenten
- Bartending
- URF
- Skara sommarland
- Italien
- London
- Stockholm
- Bli sambo med min homegirl
- Sommaren
Med andra ord har jag en hel del framför mig att se fram emot.

Men nu är de slut på allt detta små festande och de kommer vara sten hårt pluggande när de kommer till bartending. Och sen så tar man ju studenten snart också så ska se till att jag är en GRYM bartender och har ett fast jobb efter studenten.

Så de kommer vara glest med uppdateringar för just nu finns de saker som är tusen ggr viktigare för mig men någon uppdatering någon gång ibland kan jag klämma in. Men mer än så kan jag inte lova och för de andra har jag förlorat en hel del läsare nu när jag inte uppdaterat men hoppas ni alla hittar tillbaka :)

De va allt för mig för nu ska jag dra mig till sängen,

Kram! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0