16.25

okej förlåt att jag inte skrev igår men ska tala om för er att jag har varken bilder eller något.. för min dig gick riktigt åt helvete..

Vaknade på morgonen alla sa grattis till mig jag va på jätte bra humör jag fick present osv och ba mådde som fan av all kärlek jag fick. Sen när jag skulle ner på stan sen vidare till min kompis där jag skulle firas så gick de nedför. Åkte in till stan i onödan för att de skedde lite saker så fick åka hem igen. Satt och grina rakt ut på stationen för jag blev så himla ledsen, men efter ett samtal med mamma och med Malin blev jag gladare.

Pappa tyckte så synd om mig och plockade upp mig & Malin i v-ås sen hämtade han min cykel och stannade på affären och allt. Sen så lagade syster mat till oss så jag slapp. Smakade bra och allt sen blev de baka tårta, vi hade verkligen hur kul som helst och precis när allt var som BÄST.....

Så börjades de igen med allt en efter en satt och sa upp vänskapen med mig och bara matade massa skit på mig. Dessa personer påstår ju att så mycket är fel på mig alltså om jag skulle skriva allt jag fått ta emot skulle ni typ säcka ihop allihopa. Försöker att vara stark men de kändes innerst inne som ett skott i pannan eller rakt in i hjärtat.

Nu inser jag verkligen vilken bra vän jag är och jag vet att många som står i min närhet älskar mig för den jag är och skulle inte byta ut mig mot något annat i hela världen. JAG bara vet att jag är en sjukt bra vän. Dom där är inget att ha när dom gör såhär mot en person som inte förtjänar något utav de. En person som t.o.m erkänner fel man själv gjort och ser saker o ting från andras perspektiv och ser hur dåligt dom också kan må osv. Personen som sätter sig själv för ofta i andra hand tar smällarna.

Finns så mycket jag kan säga nu men jag lägger inte ner mer energi de ända jag kan säga är FALSKA vänner FINNS ÖVERALLT!!!

Jag är glad ändå över min dag :) och nu idag kommer Idah sen fick jag mer pengar idag osv så de blir stor shopping imorgon på stan & kanske bio t.o.m? Måste verkligen tacka alla andra för en fin upp passning på mig igår, värmde mycket.

Kram på er alla nu har jag lite & stå i innan Idah kommer!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0