18.33

JAG HATAR KANAL5 SÅ JÄVLA SJUKT MYCKET DOM ÄR FAN DUMMA I HUVET! ÅH FYFAN VAD JAG HATAR DOM JAG HATAR DOM SÅ SJUKT MYCKET!! SPOTTAR PÅ DERAS JÄVLA KANAL ALLTSÅ SPOTTAR PÅ DOM!

Hur fan ska man kunna kolla på deras jävla avsnitt som kostar? Man ska sitta och vänta på pinkoder som ska komma hem. Dom menar på att man ska uppge personer adress och allt allt allt och kontonr så dom kan dra pengar från kontot när och hur dom vill, och BULLSHIET att de är safe ah jo tjena va trodde ni sen då! Nej usch dom får fan ta bort dedär jävla betalshietet för de går ju föfan gratis på tv vrf inte gratis på internet, de räcker liksom inte med att man ska sitta och betala tv licens, internet utan nu ska man helt plötsligt ge sin kod för sitt bank kort osv. HELT jävla sinnes! Ta bort eran jävla hemsida den är patetisk föfan!

GAAAAAAAAAAH!!

Aja fan va tvungen att avreagera är på lagom pissed humör just nu pga av en del saker och NU tänker jag aldrig mer besöka kanal5 s sida och ist dricka min champange och ba måååå och njuta av tv3 <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0