20.48

En litet tips till dom som älskar "Gossip Girl, The Hills, The City, Grey's" och många fler. För er som inte vet de så finns de en jätte underbar uppfinning som visar dessa underbara avsnitt (säsonger) på internet innan dom visats på tv. Så nu slipper ni sitta och ladda ner för de är trots allt varken säkert eller laglit.

Här har ni the gift from up above: http://www.casttv.com/

Hoppas ni hittar en del program och sådär som ni själva tycker väldigt mycket om, de finns verkligen massor och jag satt och kollade på Gossip Girl till 04.00 imorse så tro mig de är värt att kolla in på sidan.

Jag får väl hoppas att ni alla haft en bra dag, min har varit sådär.. Jag vet inte varför har mest gått runt & varit lite bitter för de inte är någon som kunde gå på bio och de suger verkligen, inte okej. Ja nej fyfan nu ska jag inte deppa över dedär. Snart börjar Grey's sen blir de Kenza & Tyra show som gäller :)

Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0