21.39

Goda nyheter mina underbara läsare & morfar!

Jag sökte ett jobb idag, va de ända jag hann innan jag skulle handla med mamma. Dom ringde tillbaka samma dag och imorgon ska jag på arbetsintervju i Stockholm. :)

Blev så himla glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Så jag ska luncha med moster i sthlm innan jag ska på intervjun. Så jag hinner bli lugn och träna lite inför min första intervju. Sitter och pratar med henne nu men snart ska jag bara kolla serier och sådär.

ÄR SÅ GLAD! Hör av mig imorgon, kanske innan jag åker eller när jag kommer hem de visar sig.

Kram!!


Kommentarer
Postat av: sarah

vad kul, vad är det för jobb?:) lycka till!

2010-11-24 @ 13:36:15
Postat av: Helene Ek

som försäljare genom face-to-face försäljning :)

2010-11-24 @ 21:25:53
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0