23.03

De gick bra hörni! Vill inte berätta så mycket för har berätta om de flera ggr här hemma och till kompisar som undrade hur de hade gått. Men de gick bra och jag ska dit imorgon igen, vet inte än om jag fått jobbet men ni kommer få veta.

Och där har ni min nya header. Jag hann inte ta några bilder för de blev lite stressigt mot slutet, sorry guys! Men kanske får ihop några imorgon när jag ska dit igen :) iaf en outfitsbild ;)

Nej men nu ska jag sova för är ganska trött och ska vila upp mig till imorgon, men ni får ha de så bra så länge & sov så gott..

Kram!


Kommentarer
Postat av: sarah

håller tummarna :) om du skulle få jobbet ska du flytta till sthlm då??

2010-11-24 @ 23:13:30
Postat av: Helene Ek

Tack så mycket! Yes de kommer jag göra :)))

2010-11-25 @ 09:05:24
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0