börjar på måndag

.. KL 10.00, detta känns hur bra som helst, äntligen få stå på egna ben och äntligen komma bort från dessa jädrans små städer och komma igång med karriären. Känner verkligen en lättnad.

Idag fick jag vara med och observera, de var verkligen hur kul som helst att få va med och se. Ju längre tiden gick så gillade jag jobbet mer och mer bara. De kändes som en sån där to god to be true feeling! Jag är i alla fall stolt att jag vågar ta en risk in i min karriär och jag har känslan av att jag kommer lyckas jävligt bra. De är ett super bra företag och nu längtar jag till att få sätta igång, ska verkligen bli hur roligt som helst.

Nej hörni nu sitter jag & skriver upp lite frågor jag ska ställa imorgon till båda dom och AF angående allt möjligt då. Jag har så mixade känslor nu, de positiva är att jag fått jobb, WOW stolt över mig själv. De negativa är att de uppstått lite problem och de kanske inte är bästa tajming på sånt just nu. Ah men de löser de, allt löser sig. Vill bara fokusera på allt som är positivt.

Blir inga bilder idag :) Va så upptagen på tåget till sthlm eftersom jag träffade min gamla klasskompis så vi pratade non stop i 1 timme haha :) Gick & åt lunch tsm och sådär.

Men kanske hörs senare annars får ni sova så gott inatt så hörs vi imorgon! Behöver nog lite tid nu att smällta dagen.

En stor kram till er alla & självklart en till morfar också! <3


Kommentarer
Postat av: fanny

GRATTIS!! :) är det ett heltidsjobb??

2010-11-25 @ 23:46:22
Postat av: Anonym

Tack!! Va gullig du är! Ja de är de :))

2010-11-26 @ 22:32:23
Postat av: fanny

gud vad nice :D ser fram emot att få läsa om din "resa" i bloggen:)

2010-11-27 @ 09:54:17
Postat av: Helene

Ja absolut :) & jag ser fram emot att berätta om den! kul att du tycker om min blogg, har du en egen blogg kanske? :)

2010-11-27 @ 12:49:51
Postat av: fanny

nej jag har ingen, jag hade en förut, men det blev glesare och glesare mellan inläggen så jag tröttnade. Håller mig till att läsa andras istället :P hehe.

hoppas det ordnar sig med sovplats!

2010-11-27 @ 13:35:30
Postat av: Helene Ek

Jag tycker också att de är kul att läsa bloggar men de är också hur roligt som helst att skriva :) älskar verkligen att blogga, kul när någon tycker om att läsa allt också som du gör :)kram

2010-11-27 @ 18:53:55
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: fanny

ja, du är ju iallafall duktig på att skriva, det är INTE jag :P har aldrig varit duktig på det.

2010-11-27 @ 19:04:46
Postat av: Helene Ek

tack så jätte mycket :))

2010-11-27 @ 19:15:26
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0