kolla på hus

Goda nyheter IGEN.. Jag ska nämligen åka till sthlm imorgon och köra en hel dag men också kolla på hus som jag eventuellt kommer test bo i tsm med kollegan och de är ju som sagt i sthlm. Kommer i alla fall köra en övernattning i sthlm så jag slipper de krånglet som blir att ta sig hem. Om jag har tillgång eller tid vid datorn imorgon någonting så kommer jag hoppa in och skriva några ord hur de gått och sådär :) Men jag ska försöka finna möjligheten. Drf jag skriver detta redan nu så ni vet. Kommer jobba hela dagen tills kväll så ni vet varför jag inte kanske uppdaterar.

Så kanske blir kvar i sthlm trots allt, men de visar sig, jag ska försöka så gott jag kan för att hålla er uppdaterade som sagt.

Spännande & sjukt jävla kul man kommer ha! ;O de är ju ändå bara test liksom! Why not?! Känner att de är ganska så dags att ta de lungt och börja göra sig färdig för sängen. Upp tidigt imorgon :)

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: fanny

lycka till :D spännande!

2010-11-30 @ 12:25:44
Postat av: fanny

uppdatera :D

2010-12-02 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0