mot stockholm

Godmorgon på er! Jag tänkte att ni skulle få ett litet blogg inlägg nu innan jag åker till sthlm med tanke på att jag kanske inte bloggar försen jag kommer hem och har ätit och sådär. De kan bli rätt sent vi får se! Önskar jag kunde få igång dehär med att blogga genom mobilen men de funkade inte sist så vi får se, ska göra ett försök till när jag får lite tid över.

OUTFIT



Jag & Moster igår :)

Hörni nu ska jag fixa mig färdigt så jag inte missar bussen eller så, men ni får ha de så bra idag så hörs vi lite senare..

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: fanny

skitnyfiken på hur det har gått :D är man en trogen läsare så är man ;)

2010-11-25 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0