till mannen


Jeansen på bilden är för vardags och dom andra med lite lack på är för fest. Beroende på hur du matchar men det tycker jag är upp till var och en, nått par chinos tycker jag ni borde ha i eran garderob också killar. Dessa kläder kan ni hitta på Weekday. Ni tjejer kanske ba men vi da, tänkte just att jag skulle få killar att känna sig lite speciella också så imorgon lägger jag upp för tjejer:) Och de finns ju lite tjej i den där bilden också!

Hoppas ni haft en jätte bra dag i alla fall. Har nyss ätit kvällsmat & de blev lasagne för min del sen fick jag ett skal till min iphone idag, ett genomskinligt rosa i silikon, faktiskt helt okej är där. Ska nog köpa lite diamater och så och börja styla mitt egna skal :) lr vad säger ni?

Hittade tyvärr igen bild på skalet, letat i en 15 nu men hoppas ni klarar er utan för studen så ska jag ta en bild någon gång på hur den ser ut när jag kanske stylat den:)

Ska kika lite avsnitt jag missat och bara ta de lungt så hörs vi imorgon eller vi hörs nog senare ikväll. Kom på en sak, jag har ju ingen frågestund eller så.. Men man kanske ska testa att ni nu får på er ett par timmar på er att ställa frågor i dehär kommentarsfältet sen svarar jag på era frågor i nästa inlägg. Kan ju testa & se om jag får nå frågor, villig att svara på era frågor :)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: fanny

vad kul:) jag har ett par:



1.vad gick du för linje på gymnasiet?

2. har du några syskon?

3. vilka bloggar läser du?



:)

2010-11-27 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0