00.05

The Poseidon Adventure



Tog bara ett av alla omslag nu vet inte om de är de rätta men de är väl strunt samma. Den här filmen såg jag idag och jag kunde inte slita mig från datorn alls, inte för att gå ut och röka inte för att gå på toa igenting.. Den är också väldigt lång den håller på i 2 h 45 min. Den är spännande som fan! Tyckker den är värd att se i alla fall.

Jag har nog en liten grej för sådana filmer som den här. Jag tycker dom nästan alltid är bra men de är nog för att den liksom aldrig blir typ tråkig. Jag ska sätta mig nu och kolla på en ny film. Ska bara bädda ner mig skönt i soffan sen går den igång.

Ni måste tycka jag är jätte tråkig som bara glor film hela tiden haha men har aldrig kollat så mycket film i hela mitt liv. Har inte så mycket filmer hemma och nu när jag äntligen skaffat mig voddler så kan jag verkligen inte sluta titta på nya filmer varje dag.

Imorgon blir de mässan hoppas man hittar en del intressanta alternativ på jobb. Sen kommer några kompisar med också så de kommer säkerligen bli hur kul som helst. Efter de träffar jag Idah sen får vi se vad som händer på fredagen om jag sover kvar i v-ås så blir de nog utgång. Och en sak kan jag lova, ska se till att få med mig lite bilder under dom här dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0