22.25

Heej!

Idag kom Sis & Svåger hem hit för att fira mig. Blev SKIT glad över presenten, de va verkligen något jag önskat mig. Sen blev de mat & tårta såklart. Nu har jag ätit så mycket tårta att jag inte vet vart jag ska ta vägen HAHA!
Hade i alla fall trevligt idag, fyller år imorgon ser fram emot de.

Kommer åka hem till Malin och hennes kille samt deras hund Donna och firas där. Mer om de imorgon nu ska jag kolla på en film som går på tv, har sett den för många ggr nu. 

Alltså när man går in på en sida så brukar de kunna vara sån där typ ah du är våran 999e besökare vinn en Iphone blablabla undrar om de är bluff. Vill ha en men samtidigt om de är bluff sen får man sitta och betala för den och hit och dit ah ni fattar då känns de ju ovärt...



Aja nej men ni får sova gott, hoppas ni inte glömt att ställa tillbaka klockan 1 timme!

Ha de bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0