22.51

Förlåt för min sena uppdatering men de har varit så mycket dom senaste dagarna. Så mycket att ni aldrig skulle förstå. Men jag kan ta alla bra saker istället. I torsdags var jag ju på mässan med Sandra & Malin. Den sög verkligen... HELT ovärd alltså!

Sen träffade jag Idah vi gick och slaffsa i oss pizza hade över hela mitt ansikte t.o.m i mitt hår haha vet inte hur vi lyckades kladda så mycket. Sen gick vi till affären och handla lite och åkte hem till henne igen. Vi tog de bara lungt och satt och snackade. Så länge sen vi sågs så de va hur kul som helst.

Jag stannade spontant kvar där och på fredagen hade vi en full späckad dag. Iaf så åkte vi på lokalfest som hennes kompis hade styrt upp. De va trevligt, stod på stolar och dansade tills jocke åkte rakt igenom haha fyfan va vi garvade. Sista minuten drog jag och Idah på krogen vi pallade inte att vara kvar.

Vi hade verkligen hur kul som helst. På lördagen så blev de bara film kväll med Idah, hennes kompis Lotta och Fisen samt Jesper. De var trevligt. Fast Fisen och Jesper somnade och sen somnade Idah efter ett tag och Lotta somnade efter ett tag haha men vi hade de trevligt i alla fall.

Och idag (söndag) åkte jag hem. Nu tog jag verkligen bort allt de hemska under helgen och tog bara med allt bra så ni kommer få intrycket av att min helg var helt jävla underbar och de var den eftersom jag fick spendera den med Idah. :) Saknat tiderna med henne så de var hur kul som helst om inte tänker på allt annat drama och hur jag mådde över de.

De finns bilder från helgen men jag har dom inte så jag kan tyvärr inte lägga upp något. Har lite bilder på när dom sover men dom är så mörka, kan lägga upp dom sen!

Hur har eran helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0