22.55

Inte varje dag man förlorar en vän som betytt väldigt mycket för en men jag visste inte hur jag annars skulle göra. Jag har mått så dåligt att de tagit på mig fysiskt. Jag kommer sakna dig för varje dag som går och jag skulle vilja trösta dig nu jag skulle vilja att allt va som förut.

Jag älskar dig så mycket min vän och jag kommer sakna dig obeskrivligt för allt bra du gjort mot mig. Jag skulle kunna ringa dig nu och gråta floder men jag vet att de inte gör allt ogjort. Jag mår så hemskt dåligt. Kommer inte kunna sova på hela natten kommer inte kunna koncentrera mig på möterna jag har imorgon.

Känner mig så tom inombords... Jag är så himla ledsen! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0