23.23

Alltså en kompis till mig visade dom här bilderna till mig och jag kan inte sluta beundra dessa bilder. Jag skulle vilja landa & lyfta på en sån där bana någongång. Skulle verkligen vara en upplevelse.





Ofta inte ganska sjuk upplevelse!? Samtidigt som jag skulle kissa på mig skulle de vara så himla roligt att uppleva.

Vet ni vad jag tror jag börjar bli riktigt dålig.. Jag har inte kunnat shoppa sen gud vet när. Jag börjar tröttna på att jag inte kan beställa dom där skorna eller dom där smyckerna eller just den klänningen eller ah ni fattar de börjar verkligen trampa eller typ stampa mig på nerverna. Det är mode vart man än tar vägen, reklam på tv, i tv, på datorn när man kollar runt alltså jag måste verkligen få shoppa.

Har lite saker som jag verkligen längtar efter att få ha. Så därför ska jag rensa min garderob imorgon så jag har plats för mycket nytt. Skorna ska jag också rensa bort. Fyller ju år snart så jag får väl en slant. Jag lovar att när jag väl får shoppa loss lite så kommer de nog garanterat bli mycket roligare att läsa min blogg.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0