01.02

Jag måste bara säga att jag vet att jag suger på uppdateringar och de är för att när jag väl ska skriva så vet jag inte riktigt vad jag vill få ner. Jag vill lägga upp bilder men jag orkar inte sen så tar jag nästan aldrig bilder när jag är med kompisar i alla fall inte med min egna kamera. Men jag ska bli bättre på att uppdatera mig jag ska verkligen försöka denna gång.

Helgen var hur rolig som helst. I fredags så hade jag tjej/myskväll med mamma och syster. Vi gick ut och käkade och de va mustigt. Sen åkte vi hem och kollade på film drack vin och åt lite gott. Det va en trevlig kväll och jag hoppas de blir fler.

På lördagen så åkte jag in till stan för att festa med Stoffe hans vän Sebbe fyllde år så vi åkte dit och firade han såklart. De var hur trevligt som helst och de var massa härligt folk där. Sen så gick vi självklart ut och de blev BMB. Jag tappade bort alla eller om dom tappa bort mig vet inte men vilket fall som helst hade jag kul ändå stod och öste på dansgolvet och de va prettyyyy awesome!

Nu till helgen alltså imorgon kanske jag ska träffa Stoffe vet inte än de verkar bli lite knas. Men de visar sig imorgon men på Lördag blir de tjejkväll med Angelin & Malin och sen några fler. De blir förmodligen hur kul som helst eftersom de var år och dar sen vi umgicks tillsammans.

Nu ska jag sluta skriva för ni kommer nog inte vilja läsa allt ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0