en rensning på g

Nu har jag bjudit några till min inflyttningsfest fortfarande glömt att bjuda mina tjejor Rebecka & Malin även fast jag nyss va med dom. Hoppas dom vill komma iaf :)

Det som stör mig de är en sak... vrf ska de låta så komplicerat? Alla mina vänner är inte så men för de mesta så får man som svar, har inte pengar, har inte skjuts, har andra planer, osv osv osv bara en hel del ursäkter till att man inte ska komma.

Säger inte att alla säger så och att de alla ggr är ursäkter säger jag heller ingenting om.. Men de brukar alltid vara såhär när jag bjuder mina kompisar till någonting. Då bjuder jag en hel del sen är de ändå bara typ 3-4 st som kommer. Denna gång är jag hård som fan.. dom andra ska väck! Ska rensa bland mina vänner igen snart.

Vilket fall som helst nog om de...! Har gjort i stort sätt ingenting idag varav att jag träffat Malin & Rebecka :) De va mycket trevligt! <3 Nu tror jag att jag ska trycka i mig massa frukt & glass...!

Nej nu ska jag ringa mamma så hon får göra mig sällskap när jag ska röka :) Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0