life

fan vilken otur man har fan de här är inte livet fucking gång de är någon där nerifrån som verkligen inte tycker om mig och drf gör mitt liv som levande till ett helvette.. fan blir så trött.. finns ingen rättvisa i det här jävla landet.. hellre bor jag i ett fattigt land där man verkligen får kämpa för att hålla sig varm om natten eller få ta en dusch.. för där finns de i alla fall lojala människor som alla kämpar för samma sak... fan detta håller inte.. åh jag blir så trött..

FÖR DET FÖRSTA... de finns ingen man på denna jord som kan göra mig lycklig verkar som alla nära o kära träffat dom ända killarna på denna jord som är vettiga män... för de andra... jävla fattig lappar ge hit pengarna bara fan idioti det här.. sen för de tredje vafan är de för väder idag? för de fjärde vem fan orkar laga mat varje dag, de är för överskattat... alltså jag är bara så fruktansvärt trött på att såååå fort de kommer nån sketen jävla positiv grej så mosassss allt två sekunder senare av nå negativt fan piss irriterande... ska mitt liv fortsätta såhär vill jag fan inte fylla 30... de ända positiva i mitt liv nu är min hund, mina vänner, min familj och eh ah de va typ de... usch fan nej jävla helvette blir så arg.. vill ha rättvisa! ALLA SKA BEHANDLAS LIKA!
blabla blalalalal... jaja whatever.. för ett år sen jobbade jag som bartender jag hade underbara kollegor och trivdes verkligen i mina skor.. jag fick vänner som jag aldrig trott och blablabla.. sen sprack de... vafan trodde jag ens att de skulle hålla för... fan blir så jävla arg... usch nej nu ska jag ringa mamma sen blir de att mysa lite med sömntutan här brevid mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0