men snälla

Hej:) Det va väldigt länge sen men här är de fullt upp fast jag ibland gör skit och ingenting men ah finns inte så mycket att skriva om eftersom jag knappt gör något.. Nu har jag iaf kämpat för att få en ny lägenhet och jag fick en, jag skrev kontrakt på den idag.. Kom precis hem jag skulle skriva ut massa papper med min skriva men de gick inte som jag hade tänkt mig så jag & Coco åkte hem till mamma och pappa, då gick de inte heller.. Jag måste ha dom papprena för jag ska trycka upp dom i ansiktet på ett par idioter som jag är så fruktansvärt trött på. Sen va jag och kollade på lägenheten nyss alltså hahahaha jag tror jag dör.. Ska dom kalla de där förvaring så avlider jag.. & om dom kallar de där frys då springer jag naken till västerås och tillbaka igen!!
Ah vilket fall som helst så har jag gjort illa mig typ ett 10 tal ggr idag.. har gråtit, svettats och blödigt! Som en helt vanlig dag i mitt liv.. UEK! Come on.. när ska jag få lite tur som varar längre än 3 min?
Nej så har min dag sett ut iaf.. nu blir de PH & mys med Coco :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0