arg tjej

Hur kan man lämna sin hund ensam hemma på nyår med alla dessa smällare de är så himla fel så de är inte sant. Hunden ylar konstant och piper.. Fyfan nej detta borde vara olagligt. Fan har man skaffat sig en hund så får man fan ta ansvar för den också... de är ju som att lämna sitt barn ensam hemma på nyår... de kommer väl inte på kartan eller hur? Nej... precis de borde de inte göra med djuren heller för dom blir säkert 10 ggr räddare än barnen eftersom dom kan inte säga eller göra någonting dom vill bara dö för dom blir så rädda...
Nej usch sånt här gillar jag inte alls... Coco ligger i mitt knä nu och vägrar lämna de! Betyder så mycket att jag får fira mitt nyår med honom :)) min älskling. Vi sitter bara här hemma och gör precis ingenting.. Var hos mamma och pappa tidigare och hade middag med familjen det var trevligt! Ne nu ska jag fortsätta mysa med Coco han behöver verkligen all min uppmärksamhet just nu så GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA LÄSARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0