en dag på stan

När jag kom till bussen stötte jag på Sofia så de blev en fika med tjejorna :) Sjukt trevligt att umgås och hitta på något istället för att sitta hemma. Vi gick runt lite på stan och sådär också! Kanon dag verkligen..
MEN såklart så sket de sig sen när jag kom hem.. Har planerat hur länge som helst att jag skulle fixa fika tills mamma och pappa kommer hem och sen missade jag bussen och ingen av syrrorna kunde ställa upp så nu får jag inte ens träffa dom FYFAN säger jag bara! Så himla sur nu att jag skulle kunna börja gråta varit påväg flera ggr.
Hatar när man planerat saker som inte blir som man tänker.. de har man och tacka sig själv för bara för att man är en sån jävla perfektionist eller vad de nu kallas!! Nej fan alltså.... Nu ska jag kolla på film och tycka synd om mig själv! Massa kramar till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0