fredag?

Fan de är ju fredag idag :O visste inte! Aja men idag ska jag fan se till att rensa bland alla saker, kläder, skor, väskor m.m.. Skjuter upp det hela tiden så de blir liksom aldrig av sen funderar jag på att göra en möblering också men de får bli en annan dag! Annars så ska jag bara ta den lungt och mysa här hemma :)
Juste igår så hade jag någon skum typ som plingade på.. Jag läste nått på vlt för ett tag sen om några så kallade brandmän gick runt och ville göra undersökning MEN dom var fake. Då var de en sån som kom och plinga på höll ju på att göra i byxan för att jag blev så rädd sen ringde mamma till 114 14 och sen ringde dom upp mig... ÖÖÖÖH läskigt :/ fan vill inte bo kvar här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0