grymt

Hej på er :) Hoppas ni hade en bra julafton det hade iaf jag tillsammans med familjen.. Idag blev de ju såklart en utgång med min käraste Fille ;) så jag åkte hem till henne och där bjöds det på julefirande och en jädrans massa trevliga människor. Hade så himla roligt, satt och spela gitarr och sjön! Sen gick vi ut på krogen de blev såklart Poco Loco :) Härligt ställe det där.. kanske lite fel folk ibland :/ äsch.. nej men kul som fan vare iaf... de va fullt ös hela kvällen! sjukt bra drag vare dessutom :)) Sjukt nöjd över kvällen tsm med Fillan! <3
Sen tog jag taxin hem.. så skönt att komma fram ända till porten liksom! Och nu sitter man här.. lite sliten sådär kanske ;) hahaha men ni får ha de så bra allihopa så ska jag försöka sova vilket kommer vara omöjligt men de är en helt annan historia! Massa jul kramar till er alla och en riktigt GOD JUL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0