hmm

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vad jag ska skriva om men jag känner för att debattera lite eller vad jag ska kalla de för. Jag har så mycket att säga men så lite jag kan säga. Sitter nämligen i en liten knipa och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den men kan inte prata om den för de är alldeles för privat för hela världen att läsa. Därför känner jag att jag måste komma på något att skriva om, något viktig..
Btw... Hällde upp en skål med flingor och mjölk och gissa vad jag stötter på... jo en JÄVLA GLASBIT! Det kändes ju lite sådär opassande kanske? Tur att jag inte hann svälja skiten eller göra mig illa på glaset. Jaja antar att de är smällar man får ta!
Ah juste jag kollade på ett klipp... och visste inte riktigt hur jag skulle reagera :O Kolla själva ska ni få se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0