lite arg

Okej typ nu är jag bara lite arg.. bara lite sådär.. njae okej jag är på bristnings gränsen! Om inte hermods fixar så jag kan fortsätta plugga imorgon så blir jag galen för dom sabbar för mig så jag inte kommer kunna hinna färdigt i tid. IDIOTER är dom. Dom gör inte sitt jobb för fem öre och detta börjar gå mig på nerverna allt för mycket. Har liksom väntat i över en vecka nu för att kunna påbörja mitt sista uppdrag. Jag har till 10 januari på mig.. katastrof!
Aja nog om det nu blir bara arg av att tänka på det. Var ju till vetrinären idag, gick hur bra som helst :) Fick nytt foder och ah lite andra saker som jag ska hämta ut på apoteket imorgon! Kanoners... Han fick också sin 1 års spruta.. Han var så duktig så :) Nu ligger han och sover och jag ska slå på en film så sov gott på er så hörs vi troligtvis imorgon om jag kommer ur morgonrocken! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0