nytt i garderoben

Jacka - med super mysig luva som man bara drunknar i
Kavaj - kanon pris och sjukt läcker!
Top - helt okej top som man kan ta på sig till fest i brist på annat
Tröja - inte för varm, perfekt till våren & sommar kvällar
Leggings - grym färg och jag behöver en färgklick ibland mina jeans
Underkläder - tog inte bild på dom det är väl ändå kanske privat, eller?
Jaja nej men nu ska jag rota efter en film någonstans lär jag väl kunna hitta någon bra :) Hämtade ut ett paket också med grejer till Coco IGEN haha fan mig alltså nej men tar bild på de sen imorgon kanske.. Sen har de ju skett lite förändringar i lägenheten så när jag är helt klar så slänger jag upp nya bilder till er, bra va? ;) Kanske blir redan imorgon vem vet!
Ni får ha de så bra alla underbara läsare.. JA klart jag mena dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0