skräck kväll

Först kollade vi på
Sen blev de en klassiker
Det va ju trevligt :) Åh grannens hund skäller konstant och ylar jag håller på att bli tokig alltså! Förstår liksom inte hur man kan ha hundarna ensamma om du ska skälla konstant vilken noll respekt för sina grannar man måste ha då! Inte för att jag lägger mig tidigt men klockan är ändå över 12 och dom flesta sover vid den här tiden och hur kul är de att lyssna på det där. Man kanske ska skriva en lapp eller något till grannarna? :/ Vad tycker ni?
Nej nu ska jag fortsätta på mitt julkalenders maraton så vi hörs imorgon då blir de stor städning och sen kanske jag knäpper lite kort om jag hinner innan jag ska iväg och fira systers fästman :) Massa kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0