alla hjärtans dag

Hej alla fina läsare! Jag har verkligen fullt upp, jag ska precis åka till bussen nu för att ta mig in till stan så jag hinner inte göra dagens outfit. Om jag lyckas kunna föra över bilderna hemma hos Idah så gör jag de men de visar sig sen. Jag ska i alla fall ta lite bilder ikväll men om jag kan ladda upp dom har jag ingen aning om.

Nej hörni nu måste jag springa men ni får ha en underbar alla hjärtans dag med massa kärlek och en frukstansvärt många kramar :) Kramar ifrån mig till alla er ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

heter hon idah eller stavar du det bara så?:)

2011-02-14 @ 18:48:43
Postat av: iddaah

jag heter ida-h ;D

2011-02-17 @ 01:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0