de kryper i mina fingrar

... jag vill bara ha den där lägenheten! De va detta som va min lilla hemlis... att jag söker min första lägenhet. Jag får beskeden den 22 på under dagen om den är min eller inte men annars så finns de ju andra lägenheter också, men de är just DEN jag vill ha/ska ha!!



- dammsugare, mikro, vattenkokare, brödrost, kaffebryggare, mackgrill, moppset(skurmedel,hink & mopp), diskställ med tillbehör som: trasor, tvättsvampar, diskmedel, diskborste, dammsugarpåsar, toalettborste, mikro lock, elvisp, tvättmedel, sköljmedel :)

Det är en massa och de är inte slut än heller :) de blir en del möbler också till vardagsrum men de tar vi sen! Ska försöka kolla om jag har skjuts hem ikväll och sådär för jag vill verkligen vara med mina tjejor idag igen men kommer inte klara av att gå i kylan en sån där lång stund för då kommer min hosta bara bli värre. Får se hur de blir jag ska kolla upp de nu så jag snabbt kan göra mig iordning om jag kan träffa dom.

Önska mig lycka till med allt nu! Hoppas verkligen jag får den lägenheten jag vill ha, LÄNGTAR som bara den! Kramisar på er :)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Helene skall bli lik sin mamma

De städar och de skurar och de fejar

dammar av och sköter karl'n.

Hänger tvätt och snyter barn

och, skurar, dammar, städar, diskar, fejar.



:)

2011-02-17 @ 20:19:05
Postat av: helene

Ja de är klart! Jag hoppas attjag får lägenheten jag önskar att jag kunde trolla just nu! Eller att en ande kommer och ger mig 3 önskningar :)

2011-02-17 @ 23:59:36
Postat av: hannah

vad kul! håller tummarna!men måste duinte ha haft fast jobb ett tag för att bli godkänd av hyresvärden?

2011-02-19 @ 18:17:37
Postat av: Helene

njae dom tittar inte på de sättet :)

2011-02-20 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0