en till ansökan

Jag intresse anmälde en till lägenhet ifall jag inte får den jag vill ha kanske jag kan få den andra.. även fast de inte är den jag vill så är den typ okej fast eller nej... den andra lägenheter suger hur mkt som helst och uppfyller endast 1 ENDA krav jag har men vad ska jag annars göra liksom! Jag vill flytta nu nu nu nu är så himla taggad!

Hade de jätte underbart men mina tjejer. Fick mat så fort jag kom såklart, mina änglar! Sen har vi bara druckit te och fikat och snackat på i flera timmar så jag kommer snart få skavsår men jag älskar dom så himla mycket ändå! :) Nu ska jag mysa eller nå här i min ensamhet FY! Kramisar på er så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0