för i helvete

Jävla fan mitt humör nu alltså! Jävla hallstahem fan vet jag tog bort min intresseanmälan av någon anledning.. dom har inte ringt dom har inte mailat mig.. Jävla svin för i helvete vad jag är arg.. Sen har jag kollat runt på alla jävla hyresvärdar i hela jävla västerås och de finns fan inte så man kan se någon ah nej skit samma jag lackar nu bara jag är så jävla arg så jag kommer börja grina för i helvete! Fyfan va förbannad jag är.. Har inte ens lust att kommentera men de va helt okej på jobbet idag.. osv...! Lärde mig as mycket och as trevliga va dom.. svårt var de men de ska nog gå bra.. Nu ska jag göra nå annat fyfan ingen idé att jag skriver mer...... Kramisar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0