går fortfarande inte

Jag lyckas inte få in bilderna.. Den gången de gick då va mobilen in kopplad i datorn länge sen tillslut så ploppade de upp men jag orkar liksom inte sitta och vänta på de nu så får bli senare.. Jag sitter och bara stirrar på skiten och väntar på att de ska funka.

Hittade i alla fall en bild ifrån Silk på mig & Bea :) Ända bilden vi kom med på.. Jag brukar alltid lyckas klistra fast mig på alla jävla bilder i nå hörn men igår kväll lyckades jag :)



Fyfan mam va ju bra jävla snygg igår alltså :))


Kommentarer
Postat av: johanna

oj vilken extrem sminkning hon hade :P

2011-02-03 @ 16:50:21
Postat av: Anonym

alla gillar ju olika :)) de passar henne!

2011-02-03 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0