gick ut igår

Jag hade kommit hem, hade fått i mig mat och tiden rullade på sen fick jag för mig att dra på en nykter utgång med lite vänner :) De va i trevligt sällskap och allt men inte så värst mycket drag ute så blev en tidig hemfärd :) Idag har jag gjort så gott som ingenting i stort sätt.. Man ska ha såna dagar också!

Det ända jag typ ska göra är att jag ska hänga in alla nya kläder i garderoben.. har fan tt hundratal påsar som ligger här och de stör mig ganska rejält :) Sen ska man väl slänga lite skit man har i garderoben på en gång! Har däremot ett stort problem med att slänga saker.. Har ni också de?


En bild på mig & en vän.. Jag är inte sådär jätte imponerad av mitt utseende på bilden men vafan liksom!

Nej men nu är de strax mat och de ska bli sjukt jävla gott ska ni veta, ni får fortsätta ha en trevlig eftermiddag :) Kram kram på er alla fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0