hosta tills man spyr

Godmorgon på er alla fina läsare! Nu är jag ganska så arg för jag har inte fått sova nå alls inatt nästan. När jag äntligen hade somnat sov jag typ 1-2 h sen vakna jag och började hosta som en gud vet vad och de tog aldrig slut. Då gick jag upp och tog halsa hostmedicin och tog en cigg sen blev de återiger ett försök med kudden. När jag väl efter kanske 1-2 h kunde somna var de bara 2 h sömn sen vaknade jag återigen av samma problem varav den här gången så spydde jag nästan för att jag hostade så himla mycket.



Nu får jag inte i mig frukost för jag kommer vara rädd för en till sån här hostattack och de finns en stor risk att jag spyr då om jag har något i magen men men AS KUL hörni! Detta va min natt och morgon :) Ska väl duscha och sånt sen åker jag och iväg för jag har lite ärenden jag ska sköta nu på morgonkvisten. Kram på er vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0