i wish

Jag står inför ett svårt val och tror ni jag vet vad jag ska göra? Svar nej! Jag kan inte slingra mig jag måste verkligen göra ett val men jag vet inte hur jag ska kunna bestämma mig och sen att få de gjort dessutom.. Kan jag prata bort de eller måste jag ta i så mycket att jag förlorar allt på samma gång?

Jag önskar att jag inte satte mig i den här stolen just nu.. för då hade jag inte behövt göra det här valet då hade jag kanske setat och varit glad nu men istället har jag ont i huvudet för jag inte vet hur jag ska bära mig åt. Jag vill bara krypa ur mina egna kropp för en kort stund och bara få lite lugn och ro.. Jag vill inte göra detta val..!

Borde bara skita i de och fortsätta som livet ser ut nu men de får jag sota för sen. Ibland önskar jag att man hade en bok där man kunde läsa och ta reda på vad man ska göra innan man ska göra de för vad jag än gör nu så kommer jag må skit och vem fan vill må skit.. Visst tillslut en dag någon dag om en evighet kanske jag kommer va glad igen.. Jag kanske kommer le och skratta och leva livet men inte som innan..

Har ni någonsin ställts inför ett stor och svårt val i livet, vad var de och hur tog ni er ut ifrån de?

Jag ska försöka sova för de är den stora dagen imorgon! Imorgon ska jag vakna upp med ett leende på läpparna och jag får också svar om lägenheten.. De är en stor dag. Ni får önska mig lycka till och jag hoppas ni får en bra dag :) Kommer blogga när jag kommer hem eftersom jag inte fixat så jag kan blogga genom mobilen vilket ni har mitt ord på att jag ska göra. Sov så sött och dröm söta drömmar, Kramisar!

PS. Om ni kommit såhär långt i texten så får ni en bamse kram utav mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0