jag är lycklig

Ni ska bara veta hur lycklig jag är den här dagen har varit den bästa på länge! Det finns en sak som jag fick mer reda på idag men kan inte berätta den just nu de som suger så himla mycket. Jag vet inte när jag kan berätta heller kanske om några dagar eller imorgon de visar sig men ni kommer bli glada :)

Hade de i alla fall hur mysigt som helst idag men mina solstrålar! Först kom jag hem till Rebecka då tog vi en fika sen mötte vi upp Malin & bästa hunder Donna och gick till centrum för att handla. The good old days med mina bästa! Sen lagade vi mat och bara hade de mys innan vi skulle skiljas åt :) PS. aldrig tagit så lång tid någonsin att laga mat HAHA!

Underbara dag snälla ta aldrig slut!! Denna lycka jag känner nu vill jag inte ska försvinna för mig, jag förtjänar de här verkligen! Ni är bäst ska ni veta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0