shopping imorgon?

Jag skulle verkligen behöva köpa lite saker imorgon på stan får se hur de blir med de :) Jag ska i alla fall införskaffa 2 par converse strax dom kommer väl typ i slutet av månaden! Ett par vita och ett par svarta. Så imorgon när jag och Nina är på stan ska jag testa vilken storlek jag ska ta på skorna så de slipper bli fel.

Precis kommit ur duschen nu.. Ska väl föna håret och sådär sen ska jag sminka mig :) Inte långt kvar tills Nina kommer bara 2 h typ! Undrar vad vi ska hitta på ikväll..?

Jaja nej men ni får ha de så bra så ska jag börja göra mig iordning måste åka till centrum sen för att fixa lite saker men får vänta på att Nina kommer först :) Kramisar så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0