shoppingen med Nina

Här har ni allt som jag fick med mig hem idag :) Tog inte bild på min foundation från Make up store som jag köpte men va är de och se liksom! Här har ni allt :)


Leggings (som är lite traschade men syns inte på bild) & Trosor fr LINDEX

Basic linne fr GINATRICOT

Leggings fr VILA (svart)

Leggings fr VILA (marinblå)

Tröja fr CUBUS

Top fr CUBUS

Leggings fr CUBUS

Sådär ja de var allt förutom foundationen jag köpte dock men de gör väl inget :) Hittade ett par solisar som jag velat haft länge som jag nog ska köpa nästa gång jag ska ner på stan. Sen en skit snygg klännen. Vet inte om jag ens passar i den men de visar sig & snygg som fan är den i alla fall :) Nej men nu ska jag varva ner lite och se om de är nå bra på tv:n! Kram på er så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0